Înregistrare în motoarele de căutare
Înregistrați-vă site-ul web cu
cele trei motoare de căutare majore
- Microsoft Bing
- Yahoo
Înregistrarea într-un motor de căutare este modul prin care un webmaster trimite un site web direct la un motor de căutare.
Există două motive de bază pentru a trimite un site web sau o pagină web la un motor de căutare: Primul motiv ar fi să adăugați un site web complet nou în motorul de căutare. Al doilea motiv este actualizarea unei pagini web sau a unui site web în motorul de căutare respectiv.
Majoritatea site-urilor web doresc să fie listate în motoarele de căutare populare, deoarece așa încep majoritatea oamenilor să caute un produs sau un serviciu. Un căutător (sau „Utilizatorul”) caută informații pe web, folosind un motor de căutare. Site-urile web care apar pe prima pagină a unei căutări sunt, de obicei, numite „top 10”.
Astfel, webmasterii își doresc adesea foarte mult ca site-urile lor să apară în top 10 într-o căutare pe motorul de căutare. Acest lucru se datorează faptului că utilizatorii nu sunt foarte predispuși să parcurgă mai mult de o pagină de rezultate ale căutării (cunoscută și sub numele de SERPs). Pentru a obține o poziționare bună în rezultatele căutării în diverse motoare, webmasterii trebuie să optimizeze paginile lor web. Procesul se numește optimizare pentru motoarele de căutare (SEO). Mulți factori intră în joc, cum ar fi plasarea și densitatea cuvintelor cheie dorite, structura ierarhică a paginilor web utilizate într-un site web (de exemplu: câte clicuri de la pagina principală sunt necesare pentru a accesa o anumită pagină web?) și numărul de pagini web care leagă la o anumită pagină web. Motorul de căutare Google folosește, de asemenea, un concept numit PageRank.
PageRank se bazează pe natura unică democratică a web-ului, utilizând vasta structură de linkuri ca indicator al valorii unei pagini individuale. În esență, Google interpretează un link de la pagina A la pagina B ca un vot, din partea paginii A, pentru pagina B. Dar Google analizează mult mai mult decât simplul volum de voturi sau linkuri pe care le primește o pagină: de exemplu, analizează și pagina care oferă votul. Voturile oferite de paginile care sunt ele însele „importante” cântăresc mai mult și ajută la transformarea altor pagini în importante. Folosind acești și alți factori, Google oferă opiniile sale asupra importanței relative a paginilor.